FANDOM

עלילת Altador, אלתדור, היא mini plot, ובניגוד לעלילות רגילות שהן אירוע באתר, שניתן להשתתף בו לזמן מוגבל, עלילת אלתדור פתוחה כרגע לכולם. בעלילה אתם צריכים לפתור תעלומה, ובסיום כל השלבים אתם תקבלו בנוסף לפרסים הרגילים של סיום עלילה, גם פרס כל יום. צריך להשלים את כל השלבים הבאים לפי הסדר כדי לסיים את העלילה, אי אפשר לדלג על שלבים.

Dark faerie.jpg

  • שלבים בעלילה:

הערה: אל תשכחו תמיד ללחוץ על "Continue" או הכפתורים הדומים לו, כשאתם עושים משהו, אחרת זה לא נחשב שעשיתם את השלב הזה! אם שלב לא עובד, תחזרו אחורה ותבדקו שבאמת לחצתם על הכפתורים האלה. עוד משהו שכדאי להתייחס אליו, הוא שבניגוד לעלילה הקודמת, כשאתם מקבלים משהו הוא לא מופיע בחפצים שלכם.

הקדמה עריכה

  1. לחצו על הטירה האמצעית באלתדור כדי להגיע ל-Hall of Heroes, שיש בו פסלים של 12 המגינים של אלתדור.
  2. מאחור בצד ימין יש שרת. למה שלא תדברו אתו? הוא אומר שהאולם חשוך, ושהכפתור מימינו לא עושה כלום. תלחצו על הכפתור. נראה שזה לא עובד. תחזרו לשרת, שיצעק עליכם קצת. תמונה של השרת, תמונה של הכפתור.
  3. לכו ל Finneus, שומר הארכיון, שב-Altadorian Archives. הוא אומר שיכול להיות שיש לו ספר בנושא, רק שהוא לא בטוח איפה הוא... תלחצו על הספר שמחזיק את השולחן. כשתחזרו לשומר הארכיון הוא יסביר לכם שאתם לא יכולים לקבל את הספר, כי הוא צריך אותו לייצב את השולחן. אולי אם תמצאו משהו שטוח אחר... תמונה של הספר
  4. לכו למחצבה. הקישור אלה נמצא באחד העצים התחתונים במפת אלתדור. במחצבה, לחצו על האבן השטוחה שנמצאת כמעט הכי למעלה בצד ימין. היא היחידה שניתן ללחוץ עליה, אז קל למצוא אותה. יכול להיות שתצטרכו לעשות Refresh כדי שזה יעבוד. תמונה של האבן
  5. חזרו ל-Altadorian Archives, חזרו לחדר הארכיון ולחצו שוב על הספר מתחת לשולחן. עכשיו החלפתם אותו בסלע שמצאתם במחצבה.
  6. Finneus יודה לכם וישים את הספר על העמוד כך שתוכלו לקרוא אותו. הספר נקרא Book Of Ages, למרבה הצער, הוא ריק פרט לשני העמודים הראשונים. אתם יכולים ללחוץ על הספר כדי לפתוח אותו, ולקרוא את העמודים האלה. כדי לדפדף בספר לחצו על השוליים שלו. תמונה של המיקום החדש של הספר, תמונה של השוליים שהופכים את הדפים בספר
  7. חזרו לשרת ב-Hall of Heroes ודברו איתו. הוא יציע לכם לשמן את הכפתור. רק אם תצליחו למצוא קופסת שמן... אם הוא לא אומר כלום, תלחצו על הכפתור של ידו, והוא יתחיל לדבר.
  8. בחזרה ל-Hall of Heroes. מאחורי אחד הפסלים מסתתר השמן, באופן אקראי. צריך ללחוץ על כל אחד מהפסלים כדי למצוא את השמן. בנוסף, בכל פסל תלחצו על החלק העליון שלו, כדי לראות את תקרת האולם. תמונה של איפה ללחוץ, התקרה, השמן
  9. תחזרו לשרת, והוא יגיד לכם ללחוץ על הכפתור כדי לשמן אותו. לחצו על הכפתור. האור נדלק! תמונה של התקרה. בנוסף אתם יכולים לחזור לFinneus, והוא יגיד לכם שזה מדהים, ואולי שם תמצאו רמזים על ה- Book Of Ages.
  10. עכשיו יש מדרגות בצד שמאל של האולם, שמובילות למגדל אסטרונמיה... אבל אין לכם טלסקופ. עוד משהו שהתשנה באולם, הוא שעכשיו כשאתם מתקרבים לאחד הפסלים (על ידי לחיצה עליו) ולוחצים אז על הקצה שלו (יש קישור קטן שם) אתם יכולים לראות בתקרה אבנים כחולות (לכל פסל יש תקרה שונה). האבנים יוצרים את המזל של הפסל, ראו בתמונה. תמונה של המדרגות, עוד תמונה של המדרגות.
  11. חזרו ל-Altadorian Archives. בלוח מודעות בכניסה יש פלייר של טלסקופ. לחצו עליו. ולחצו על הצטרפות למועדון האסטרונומיה. אתם תקבלו טלסקופ. Finneus יציע לכם לצפות אתו בכוכבים. השרת יגיד שזה נשמע מהנה. תמונה של הפלייר
  12. בחזרה למגדל האסטרונומיה, ב- Hall of Heroes. לחצו על הטלסקופ כדי לראות את הכוכבים. תמונה של הטלסקופ שצריך ללחוץ עליו.
  13. הטלסקופ פותח תצוגה פלאשית של הכוכבים, כזאת, עם הקורדינטות, נקודות הציון של כוכב, וניתן לסמן אותם. במהלך השלבים הבאים מגלים לכל פסל, איזה מזל שייך לו, ומחפשים בטלסקופ איפה הכוכבים האלה נמצאים ומסמנים אותם. כדי להקל על העבודה, אפשר להעתיק הכל מהדף הזה, ולהדביק בדף הזה ללחוץ על הכפתור, ולקבל את הקורדינטות של כל מזל. שימו לב שהמפה משתנה בכל שלב, אז כל פעם לפני שמחפשים מזל בשמיים, צריך לעבור את השלב הזה שוב.

המזל הראשון - The Sleeper עריכה

אחרי שסיימתם את ההקדמה, אתם יכולים להתקדם לשלב הבא בעלילה.

  1. לחצו על הבניין בצד השמאלי התחתון של המפה, כדי להגיע ל- Restive Tomb. תמונה של הבניין במפה.
  2. לחצו על אחד הקווים האלכוסניים המרכזיים בדלת. תמונה של הקווים. תתגלה

תמונה של תבנית כלשהי שמופיעה בדלת.

  1. לשרת ולעובד הארכיון יש מה להגיד על זה.
  2. חזרו לטלסקופ. אתם צריכים למצוא את הכוכבים שמסודרים כמו בתמונה, ולהשתמש ב- connect stars (שנמצא בתפריט שמופיע בלחיצה על הכפתור האדום), כדי לחבר אותם לפי הדוגמה של התמונה, ובסוף ללחוץ על Submit. לכו לכאן כדי להשיג את המידע על הכוכבים שלכם, והעתיקו אותו לתיבה באתר הזה ולחצו על Submit. תקבלו רשימה של המקומות בהם הכוכבים שמרכיבים את המזלות נמצאים. על פי הרשימה תוכלו בקלות למצוא את המזל הראשון במפה שלכם, The Sleeper. בתמונה הזאת מודגם איך צריך לחבר את הכוכבים. כאן נראה המזל, אחרי שחיברתם נכון את הכוכבים.
  3. חזרו ל עובד ארכיון. הוא מברך אתכם על מציאת המזל של The Darkest Faerie, הפיה האפלה ביותר, ואומר לכם שה- Book Of Ages, קיבל עוד מספר עמודים. קראו אותם. במועדון האסטרונומיה מברכים אתכם על מציאת המזל.
  4. אחרי שעשיתם את כל זה, חזרו ל- היכל הגיבורים ולחצו על הפסל של ה- Darkest Faerie. לחצו על הקצה של התמונה של הפסל, ותראו שהמזל שלה מאיר בתקרה. תמונה של המזל מאיר את התקרה.
  5. לפני שאתם עוברים לשלב הבא, אם תחזרו לבקר את השרת, הוא יצעק שהשארתם אורות דולקים במגדל.

המזל השני - The Dreamer עריכה

  1. חזרו שוב ל- אלתדור, ולחצו על שמיים. תמונה של איפה צריך ללחוץ.
  2. בשמיים יש חורים קטנים באמצע. לחצו עליהם. תמונה של איפה צריך ללחוץ. תופיע התמונה של המזל של ה- Dreamer.
  3. לעובד הארכיון יש מה להגיד על זה.
  4. שוב אתם צריכים לחזור לטלסקופ. אתם צריכים למצוא את הכוכבים שמסודרים כמו בתמונה, ולהשתמש ב- connect stars (שנמצא בתפריט שמופיע בלחיצה על הכפתור האדום), כדי לחבר אותם לפי הדוגמה של התמונה, ובסוף ללחוץ על Submit. שימו לב, שהפעם יש כוכב שלא מחובר לשום דבר, תוסיפו אותו לתבנית עם add star. לכו לכאן כדי להשיג את המידע על הכוכבים שלכם, והעתיקו אותו לתיבה באתר הזה ולחצו על Submit. תקבלו רשימה של המקומות בהם הכוכבים שמרכיבים את המזלות נמצאים. צריך לעשות את זה שוב כל פעם, כי המיקום של הכוכבים משתנה. על פי הרשימה תוכלו בקלות למצוא את המזל השני במפה שלכם, The Dreamer. בתמונה הזאת מודגם איך צריך לחבר את הכוכבים. כאן נראה המזל, אחרי שחיברתם נכון את הכוכבים.
  5. חזרו ל עובד ארכיון. הוא מברך אתכם בחום על מציאת המזל הבא, ואומר לכם שה- Book Of Ages, קיבל עוד מספר עמודים. קראו אותם. במועדון האסטרונומיה שוב מברכים אתכם על מציאת המזל.
  6. אחרי שעשיתם את כל זה, חזרו ל- היכל הגיבורים ולחצו על הפסל של Psellia. לחצו על הקצה של התמונה של הפסל, ותראו שהמזל שלה מאיר בתקרה. תמונה של המזל מאיר את התקרה.
  7. לפני שאתם עוברים לשלב הבא, אם תחזרו לבקר את השרת, ישים לאורות הדלוקים.

המזל השלישי - The First to Rise עריכה

  1. חזרו לאלתדור.
  2. חזרו לRestive Tomb, ולחצו על הקצה השמאלי של התמונה, או לחצו שלוש פעמים Tab ואז Enter. תמונה של איפה ללחוץ. אתם תראו תמונה חדשה של אלתדור ובה קרני שמש פוגעות בהיכל הגיבורים.
  3. חזרו להיכל הגיבורים, והגיעו לפסל של ה-Dancer. לחצו על קרני השמש בחלון. בתמונה הזאת רואים איפה ללחוץ. אתם תגיעו לתמונה של מה שרואים מהחלון.
  4. לחצו על הנקודות הזוהרות במעגל. תמונה של התבנית של המזל הבא תראה.
  5. עכשיו זה הצעדים הקבועים: עובד הארכיון מדבר על חוכמה משמיים והולך להכין רשימה של המזלות שגילתם.
  6. חזרו ללטלסקופ. חברו את הכוכבים שלכם לבד, או שתלכו לכאן כדי להשיג את המידע החדש על הכוכבים שלכם, והעתיקו לתיבה באתר הזה ושגרו, כדי למצוא את המזל הזה.בתמונה הזאת מודגם איך צריך לחבר את הכוכבים. ככה המזל יראה אחרי שהצלחתם את הצעד הזה.
  7. לכו לפסל של The First to Rise, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  8. השרת לא אוהב את זה שלכלכתם את החלונות. עובד הארכיון מברך אותך, ומציג רשימה של המזלות שמצאת. בBook Of Ages יש עוד דפים שניתן לקרוא אותם.
  9. במועדון האסטרונומיה מברכים אותך כולם, למעט הנשיא שמראה חוסר נוחות. הוא נותן לך תג חבר מלא במועדון האסטרונומיה.

המזל הרביעי - The Farmer עריכה

  1. חזרו לאלתדור. החווה מחכה לנו. תמונה של המיקום של החווה במפת אלתדור.
  2. לחצו על הדלת של התחנת רוח, כדי להכנס אליה, אם אתם לא כבר בפנים. לחצו על המנוף, כפי שמופיע כדי לצאת ממנה (הדלת נראת כך).
  3. לחצו על אחד מהגושים של החיטה (מסומנים פה באדום). תגלו את התבנית של המזל הבא. כך הוא נראה.
  4. עכשיו זה הצעדים הקבועים: עובד הארכיון מדבר על קסם חזק מאוד שגורם לרמזים להופיע במקומות לא צפויים.
  6. לכו לפסל של החוואי, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  7. השרת נהנה מהאורות בתקרה. עובד הארכיון מברך אותך, ואומר שכל ספרי ההסטוריה באלתדור נעלמו, ולכן יכול להיות שזה כישוף לא של הפיה האפלה ביותר. בBook Of Ages יש עוד פרק.
  8. במועדון האסטרונומיה מברכים אותך כולם, למעט הנשיא שחושב שאתה מרמה. איך הצלחת למצוא מזלות כל כך מהר?

המזל החמישי - The Dancer עריכה

  1. חזרו לאלתדור ולארכיון. בשלב הזה, במקום ה- Alchemy Club על לוח המודעות יהיה פוסטר של ה- Dance Club. תלחצו עליו. תמונה שלו.
  2. בפנים, אתם לא תתקבלו בברכה. למרות זאת, לחצו על האורות שיוצרים מעגל בצד ימין למעלה של התמונה. כאן רואים איפה. התבנית של המזל הבא תתגלה.
  3. עכשיו זה הצעדים הקבועים: עובד הארכיון אומר לכם לגלות איפה המזל נמצא, בזמן שהוא מטפל במועדון הריקודים הפיראטי.
  5. לכו לפסל של הרקדנית, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  6. השרת מאוד מעוצבן מכך, שעובד הארכיון סגר את מועדון הריקודים האהוב עליו. עובד הארכיון מברך אותך, אומר שהוא סיים לטפל במועדון הריקודים, ושאפילו ההיסטוריה מהמוחות של האנשים נמחקה. בBook of Ages יש עוד פרק.
  7. במועדון האסטרונומיה Korbat מברך אותך ולא הנשיא שמתעלם ממך.

המזל השישי - The Wave עריכה

  1. בחזרה לאלתדור, הפעם מבקרים במזחים שנמצאים בצד שמאל של המפה. מסומן בתמונה איפה ללחוץ.
  2. לחצו על הגלים הלבנים כדי למצוא את התבנית הבאה של המזל השישי. בתמונה הזאת מסומן איפה ללחוץ, מראה את התבנית של המזל הבא.
  3. עובד הארכיון אומר ללכת למצוא את המזל.
  5. לכו לפסל של The Wave, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  6. השרת שמח.עובד הארכיון אומר שהקסם שגנב את ההיסטוריה, והקסם שמגלה אותה, הוא אותו קסם, והקסם הזה לא נראה עוין. אבל אם הוא לא עוין - למה הוא גנב את ההיסטוריה? ומה המטרה של המזלות? בBook of Ages יש עוד פרק.
  7. במועדון האסטרונומיה ה- Woky נותן לך Broken Astrolab.
  8. לכו לחנות תיקון החפצים בהרי האימה, ודוני יתקן לכם את זה, במחיר זעום - אולי אפילו בחינם, ויהפוך את זה ל-Shiny Astrolab.

המזל השביעי - The Gladiator עריכה

  1. בחזרה לאלתדור, הפעם מבקרים בקולסאום. מסומן בתמונה איפה ללחוץ.
  2. בקולסאום לחצו על כל אחת מהדלתות, עד שתמצאו את ה- Grarrl. הוא יוביל אתכם ל-Punch Club, לכו אחריו.
  3. שם צריך ללחוץ על שלושת הקערות המלאות בפונץ בסדר מסוים, עד שניתן ללחוץ על הגביע הריק בשולחן. תמונה של הקערות שניתן ללחוץ עליהן. כל האפשרויות הן:
  • 111 - 112 - 113 , 121 - 122 - 123 , 131 - 132 - 133
  • 211 - 212 - 213, 221 - 222 - 223, 231 - 232 - 233
  • 311 - 312 - 313, 321 - 322 - 323, 331 - 332 - 333
  1. כשאפשר לעשות את זה, לחצו על הגביע הריק בשולחן תמונה של הגביע. תקבלו תמונה קרובה יותר של הגביע. לחצו על המגן, ותקבלו את התבנית למזל הבא.
  2. עובד הארכיון אומר שהוא לא מכיר גיבור, שנקרא "הצמא"
  4. לכו לפסל של הגלאדיאטור, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  5. השרת שוב כועס, כי לא לקחת אותו ל- Punch Club.עובד הארכיון אומר שהקסם הזה הוא של אחד הגיבורים. האם יש בינהם בוגד נוסף? בBook of Ages יש עוד פרק.
  6. במועדון האסטרונומיה ה- Woky וה- Korbat מתכננים הפיכה.

המזל השמיני - The Collector עריכה

  1. בחזרה לאלתדור, לכו לחנויות Magical Marvels, Illustrious Armoury, ו- Exquisite Ambrosia. רשמו לכם את שיעורי האינפלציה שם. עכשיו לכו לבנק, ושם תמשכו או תפקידו כספים, עד שיהיה לכם ביד את אותו סכום כמו של האינפלציה באחת החנויות. כלומר אם האינפלציה היא 5.04% אתם צריכים שיהיה לכם 504 NP ביד. עכשיו חזרו לחנות שבה יש את השיעור אינפלציה שבחרתם. אתם אולי תצטרכו לרענן את החנות כדי למצוא אחד משלושת החפצים שיתנו לכם את התבנית של המזל. אם אתם עדיין לא רואים את החפצים, בחרו שיעור אינפלציה שיש באחת מהחנויות האחרות, וחזרו על זה.
  2. כשאתם רואים את מהחפצים הבאים: Altadorian Scales ,Coin Purse או Chocolate Coin תקנו אותם. לא ירדו לכם NP, ולא תקבלו את החפץ. במקום זה, תקבלו תמונה אחת מבין התמונה הזאת, זאת או זאת עם התבנית של המזל.
  3. עובד הארכיון מעודד אותך ללכת למצוא את המזל.
  5. לכו לפסל של האספן, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  6. השרת מצא דרך לשלוט על הכעס שלו. עובד הארכיון מנסה לחשוב מי הבוגד. בBook of Ages יש עוד פרק.
  7. במועדון האסטרונומיה ה- Woky, ה- Buzz וה- Korbat ממשיכים בהכנות להפיכה.

המזל התשיעי - The Thief עריכה

  1. בחזרה לאלתדור, בארכיון יש לני, מ- Lenny Conundrums . לחצו עליו. הוא אומר שהוא קרוב משפחה של Finneus והוא רוצה להכין לו הפתעה ליום הולדת, לקשט את הבובת Meepit שלו. לכן, הוא מבקש ממכם לקחת אותה בלי ש Finneus יראה.
  2. לכו לעובד הארכיון, ולחצו על הואזה מאחוריו, בתמונה. דעתו מוסחת.
  3. לחצו על ה- Meepit בשולחן, כפי שמופיע בתמונה.
  4. בחזרה ל- Lenny, הוא בהתחלה ישמח, אבל אז הוא יגלה שזה לא הבובה האהובה על Finneus, ולכן צריך למצוא אותה.
  5. לחצו על הדלת בצד שמאל של ה- Lenny, כפי שמסומן בתמונה. תגיעו לחדר חדש. לחצו על כל אחת מהדלתות עד שתצליחו ללחוץ על הדלת הכי קטנה (מסומנת בתמונה).
  6. מאחורי הדלת, יש ארון עם קופסה מלאה ב- Meepits. לחצו על Hide The Box.
  7. חזרו לעובד ארכיון. לחצו שוב על הואזה כדי להסיח את דעתו, ולחצו שוב על ה- Meepit כדי לגנוב אותו שוב.
  8. חזרו ל- Lenny במסדרון. זה הפעם הצעצוע הנכון אבל... לחצו על הכפתור Uh Oh button.
  9. הצעצוע נפתח ובתוכו יש סכין. לחצו על הלהב, כדי לקבל את תבנית המזל הבאה.
  10. עובד הארכיון מתאבל קצת על הצעצוע ההרוס שלו.
  12. לכו לפסל של הגנב, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  13. השרת מתעצבן על זה שהוא לא מצליח לפתור אף .Lenny Conundrum עובד הארכיון חוזר לארכיב כדי לחפש מי זה יכול להיות, ואומר לך להמשיך בלעדיו. בBook of Ages יש עוד פרק.
  14. במועדון האסטרונומיה ה- Woky, נותן לך The Astronomy Club, ולא מסביר למה.

המזל העשירי - The Gatherer עריכה

  1. הולכים עכשיו לחפש פטפט חולה בחוה (בתמונה), במזחים (בתמונה), או במחצבה (בתמונה). כשאתם מוצאים אותה, תלחצו עליה כדי לאסוף אותה.
  2. הביאו אותה לעובד ארכיון, ותלחצו עליה (כמו בתמונה).
  3. חזרו ללובי של הארכיון, ולכו לAlchemy Club. הוא מציע לכם לקנות תרופה לפטפט ב- 30,000 NP.
  4. לחצו לקנות את השיקוי (לא תחויבו ב-NP!). הוא מביא לכם את התרופה, אבל כשהוא מושיט יד לקחת את הכסף, העובד ארכיון מונע את זה, בטענה שאסור למכור דברים בארכיון.
  5. חזרו לRestive Tomb ולחצו על העץ שחוסם את הדלת באמצע (בתמונה. יהיה שם ג'לי עטוף בתחבושות.
  6. רעננו את העמוד, עד שהתמונה תשנה קצת - בחלק התחתון של הג'לי תהיה תחבושת רופפת (בתמונה). לחצו עליה, או לכו לשם עם TAB. זה יכול לקחת זמן עד שזה יקרה. תקבלו Mummy Bandages.
  7. חזרו לקולסאום, ומצאו שוב את ה- punch club על ידי לחיצה על כל הדלתות שם, והליכה אחרי ה- Graarl. תתעלמו מהפונץ', ותלחצו על הפאי שבשולחן האחורי (בתמונה). לחצו על continue, אחרי שיש לכם את ה- Blueberry Pie.
  8. חזרו לארכיון ולחצו על הפטפט כדי לטפל בו. עכשיו יש לכם כל מיני אפשרויות לטפל בו, ואחרי כל טיפול, חכו דקה, ותבדקו (הכפתור Check) שוב מה המצב שלו. זה לא אמור לקחת יותר מ- 13 דקות, אם זה לא קורה, חזרו לארכיון, ואז התחילו לטפל בו מחדש. אם הפטפט עם הראש למטה, לחצו על Wait. אם הוא מושיט יד, חבשו אותו. אם הלשון שלו בחוץ האכילו אותו. אם הוא מרים את הכפה לפה, תנו לו תרופה.
  9. בסוף ה- petpet יהיה שמח שוב, ותקבלו תעודת הערכה, על זה מה- PPL. לחצו עליה, כדי לחשוף את התבנית הבאה.
  10. עובד הארכיון מזרז אתכם.
  12. לכו לפסל של האוספת, לחצו על חלק עליון בפסל, ותראו את התקרה. תמונה של התקרה.
  13. השרת מחכה לזה שכל האורות בתקרה יזרחו. עובד הארכיון מצא בארכיון ספר קסמים שכנראה קשור לקסם, ששייך ל... Jerdana. האם היא הטילה את הקסם? בBook of Ages יש עוד פרק.
  14. במועדון האסטרונומיה אין את הנשיא, לא כי הם עשו את ההפיכה, אלא כי הוא הלך בדיוק כשהם רצו לעשות אותה.

המזל האחת עשרה - The Protector עריכה

  1. חזרו לאלתדור, ולכו משם ל- מחצבה.
  2. לחצו על סוף השביל בתמונה.
  3. זה יוביל אתכם לחומה של העיר. לחצו שם על הבסיס של החומה בתמונה.
  4. יהיה שם Minitheus ששומר על חדר סודי עם מדליון. נסו לקחת אותו, ע"י לחיצה. הוא מונע את זה ממכם.
  5. לחצו על continue.
  6. חזרו לאלתדור, ולכו למפעל המים (בתמונה). המפעל יהיה סגור למבקרים.
  7. חזרו לחוה ולחצו על המנוף (בתמונה).
  8. חזרו ל- למפעל המים של אלתדור. הפעם הדלת תהיה פתוחה (יכול להיות שתצטרכו לעשות Refresh בשביל לראות את זה). יש הצפה, ותצטרכו לעזור להם.
  9. יש שלושה חדרים עם גלגלים ומנופים. לחצו עליהם, כדי לסדר את המים של אלתדור. הסדר הוא אקראי. אפשר להציף את כל אלתדור כשעושים את זה! אם זה יקרה, הסדר יתאפס, ותוכלו לנסות שוב.
  10. כשתצליחו תקבלו קריאת הידד מהמהנדסים.
  11. חזרו לאלתדור, ולכו משם ל- מחצבה. לחצו על סוף השביל בתמונה. זה יוביל אתכם לחומה של העיר. לחצו שם על הבסיס של החומה בתמונה. יהיה שם שוב את ה-Minitheus ששומר על חדר סודי עם מדליון. נסו לקחת אותו, ע"י לחיצה. הפעם הוכחתם את עצמכם ראויים אליו, על ידי הצלת אלתדור, ולכן תקבלו אותו.
  12. לחצו על המדליון שוב, כדי לחשוף את התבנית של המזל.
  13. עובד הארכיון מזרזר אתכם.
  15. בחדר הגיבורים התקרות הופכות להיות חשוכות.
  16. השרת לא אוהב את זה שיש חושך. עובד הארכיון אומר שכשקיבלת את המדליון האורות כבו, לכן הוא קשור לחלק הזה של הקסם, אבל איך זה קשור לחלק האחר? הוא שולח אותך לחפש בארכיב פתרון לחידה. בBook of Ages יש עוד פרק.
  17. במועדון האסטרונומיה הם מתנפלים על הנשיא, לחצו על Pull on the Flap, כדי לגלות הפתעה.

המזל האחרון - The Hunter עריכה

  1. חזרו לאלתדור, להיכל הגיבורים. הגיעו למצפה ולטסקופ, וחזרו להיכל הגיבורים דרך הכפתור, Return to the Hall of Heroes. תמצאו את עצמכם מביטים על היכל הגיבורים מהמדרגות.
  2. לחצו על החורים בהיכל הגיבורים (ראו תמונה), תתגלה בפניכם תבנית, שלא נראית כמו תבנית מזל מלאה.
  3. דברו עם עובד הארכיון
  4. לכו לשרת, בקשו לבקר במרתף (visit basement ).
  5. דברו שוב עם עובד הארכיון שיגיד לכם שמצאתם רק חצי מהתבנית.
  6. לכו למחצבה ולחצו על האבן (בתמונה), ואז לחצו על לקנות אותה ב- 50 np.
  7. לכו למרתף שוב וזרקו אותה על אחד המכשירים. חזרו לשרת, ולחצו על הכפתור שלידו. חזרו למרתף לקחת בחזרה את האבן. התקרה תסגר לחלוטין.
  8. חזרו למחצבה, ולחצו על אחד מהעובדים, כדי לזרוק את האבן, כדי שהם יסתכלו לכיוון השני.
  9. הרימו את האבן הזאת. לאחר מכן העובדים מסתכלים לכיוונך, ואז קחו את האבן שזרקתם (בתמונה).
  10. חזרו ל- Herbology club ובקשו מהבעלים ללמד אותכם לג'אנגל (juggle).
  11. חזרו למחצבה, ולחצו על העובד הכחול, ותבקשו אבן שלישית, כדי שתוכלו להראות להם juggling.
  12. חזרו למרתף והניחו כל אבן במקום אחר. לכו לכפתור ליד השרת כדי לבדוק אם הסדר שלכם נכון: כשהתקרה בצד שמאל תהייה סגורה לחלוטין, והימנית פתוחה (כמו בתמונה), תקבלו את התבנית מזל האחרונה.
  13. חזרו ללטלסקופ. חברו את הכוכבים שלכם לבד, או שתלכו לכאן כדי להשיג את המידע החדש על הכוכבים שלכם, והעתיקו לתיבה באתר הזה ושגרו, כדי למצוא את המזל הזה. ככה המזל יראה אחרי שהצלחתם את הצעד הזה.
  14. חזרו לשרת שמתעצבן.
  15. במועדון האסטרונומיה מברכים אותך על מציאת כל המזלות.
  16. אצל ה- עובד ארכיון תוכלו לקרוא את הפרק האחרון (כמעט) ב- Book Of Ages.

הסוף עריכה

  1. המשיכו לקרוא את Book Of Ages עד שתגיעו לתמונה של The Darkest Fearie. לחצו על הידיים שלה (ראו תמונה).
  2. כנסו לחדרים עם הספרים בארכיון. לכל חדר יש קורדינטות. כדי למצוא את החדר הנכון, אתם צריכים, לחבר את נקודות ה- X וה-Y (כולל שליליים) של הכוכבים במזל של ה-sleeper. אחרי שיוצא לכם מספר, אתם צריכים לחבר את הספרות שלו. המוצא כוכבים יכול לחשב בשבילכם באיזה חדר זה נמצא, על פי הכוכבים שלכם. ברגע שהגעתם לחדר הנכון, לחצו ארבע פעמים TAB, ואז Enter. אם אתם לא מגיעים לספר הלחשים, חזרו לחדר שוב, ונסו ספר אחר (ע"י מספר שונה של TABים).
  3. אחרי שהשגתם את הספר לחשים, הטילו את לחש 29,884. תקבלו הודעה ששום דבר לא קרה.
  4. חזרו לאולם הגיבורים, ולכו לפסל של הפיה האפלה. האש בידיים של הפסל שלה יהיו אמיתיות.
  5. לחצו על הצוואר שלה כדי להניח עליה את המדליון.
  6. המשיכו לחדר המועצה שם יסבירו לכם את הסיפור.
  7. אם תחזרו לחדר הגיבורים תראו שהפסל של הפיה הפך לאבק, ומעל לכל הפסלים שנותרו התקרה זורחת.
  8. חזרו לעובד הארכיון לעוד פעם אחת, כדי לקרוא את האפילוג של Book of Ages.
  9. סיימתם! כל הכבוד.

הפרסים עריכה

רק אם סיימתם את כל העלילה, תקבלו פרסים אם תלכו לחדר המועצה, ותלחצו על המלך אלתדור. אחרי שתקבלו את ה- sidebar, הגביע, ה-np, והחפצים, תוכלו לחזור אליו פעם ביום, ולקבל פרס יומי, שיכול להיות NP, משהוא שקשור ל- altador, לעלילה, או ל- lupe.

קישורים חיצונייםעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית